Επιλογής
ΕΙΔΙΚΑ ΘΕΜΑΤΑ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΗΣ ΟΡΓΑΝΩΣΗΣ
- ΓΕΝΙΚΑ
-
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ Διαλέξεις 3 ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ Επιλογής ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: Βιομηχανική Οργάνωση (προαιρετικό) ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: Ελληνικά ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS Ναι - ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
-
Μαθησιακά Αποτελέσματα Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι σε θέση να:
κατανοούν τα σύνθετα εργαλεία που χρησιμοποιούν οι επιχειρήσεις για να ανταγωνιστούν στις αγορές
αναγνωρίζουν και να μπορούν να αναλύουν τις αλλαγές στις στρατηγικές των επιχειρήσεων στο χρόνο
εφαρμόζουν τα θεωρητικά υποδείγματα για την ανάλυση του ανταγωνισμού σε μια αγορά
μελετώντας τα αποτελέσματα των αναλύσεων τους, να μπορούν να προβλέπουν την εξέλιξη της αγοράς στο άμεσο μέλλον
Γενικές Ικανότητες Λήψη αποφάσεων
Αυτόνομη εργασία
Ομαδική εργασία
Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
-
Τίτλος ενότητας Βιβλιογραφία Σύνδεσμος παρουσίασης Εισαγωγή στη Βιομηχανική Οργάνωση ΙΙ (επισκόπηση των κυρίαρχων στρατηγικών, θέματα επιτροπής ανταγωνισμού) Pepall et al. κεφ. 1,3
Kατσουλάκος κεφ. I2,I4
eclass.uop.gr Καρτέλ - θέματα ρυθμιστικών αρχών Pepall et al. κεφ. 12
Kατσουλάκος κεφ. IV11
eclass.uop.gr Οριζόντια διαφοροποίηση Pepall et al. κεφ. 7
Kατσουλάκος κεφ. ΙΙΙ2
eclass.uop.gr Kάθετη διαφοροποίηση – επεκτάσεις Pepall et al. κεφ. 7
Kατσουλάκος κεφ. ΙΙΙ2
eclass.uop.gr Βundling Pepall et al. κεφ. 8
Kατσουλάκος κεφ. ΙΙ5
eclass.uop.gr Βundling – θέματα ρυθμιστικών αρχών Pepall et al. κεφ. 8
Kατσουλάκος κεφ. ΙΙ5
eclass.uop.gr Συγχωνεύσεις και εξαγορές Pepall et al. κεφ. 15,16
Kατσουλάκος κεφ. IV12
eclass.uop.gr Συγχωνεύσεις και εξαγορές – θέματα ρυθμιστικών αρχών Pepall et al. κεφ. 15,16
Kατσουλάκος κεφ. IV12
eclass.uop.gr Επιδράσεις δικτύου Pepall et al. κεφ. 22
Kατσουλάκος κεφ. V2
eclass.uop.gr Επιδράσεις δικτύου – θέματα ρυθμιστικών αρχών Pepall et al. κεφ. 22
Kατσουλάκος κεφ. V2
eclass.uop.gr Έρευνα και ανάπτυξη Pepall et al. κεφ. 20,21
Kατσουλάκος κεφ. V1
eclass.uop.gr Διαφήμιση Pepall et al. κεφ. 19 eclass.uop.gr Ανακεφαλαίωση, παρουσίαση εργασιών Τρόποι αξιολόγησης φοιτητή: Πρόταση 1 Γραπτή πρόοδος για τις ενότητες 1-6 (προαιρετική) Πρόταση 2 Ομαδική εργασία και παρουσίαση στην τάξη Πρόταση 3 Τελική γραπτή εξέταση - ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ - ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
-
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ. Πρόσωπο με πρόσωπο ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ Ναι, στην επικοινωνία με τους φοιτητές ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
Δραστηριότητα Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου Διαλέξεις 39 ώρες Συγγραφή εργασίας 31 ώρες Μελέτη και ανάλυση βιβλιογραφίας 80 ώρες Σύνολο 150 ώρες ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
To μάθημα αξιολογείται με προαιρετική πρόοδο που πραγματοποιείται στα μέσα του εξαμήνου, με εργασία που παρουσιάζεται στην τάξη στο τέλος του εξαμήνου και γραπτή εξέταση στο τέλος του εξαμήνου. Η πρόοδος λαμβάνεται υπόψιν μόνο αν είναι υπέρ του φοιτητή. - ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
-
Belleflamme P. και M. Peitz (2016), Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Σοφία Ανώνυμη Εκδοτική
Κατσουλάκος Ι. (2015), Θεωρία Βιομηχανικής Οργάνωσης, εκδόσεις Γ. Δαρδανός.
Pepall L., Richards D. και Ν. Norman (2017) Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Τζιόλα
Cabral L. (2003), Βιομηχανική Οργάνωση, εκδόσεις Κριτική
Βέττας Ν. και Γ. Κατσουλάκος (2004), Πολιτική Ανταγωνισμού & Ρυθμιστική Πολιτική, εκδόσεις τυπωθήτω – Γ. Δαρδανός.
Tirole J. (1998), Industrial Organization, MIT Press.